torsdag 8 december 2011

Gnäll..!

Nu kommer det lite gnäll, men nu börjar jag lessna lite faktist. Jag
vet helt ärligt inte hur många gånger vi i denna familj ska behöva
drabbas av sjukdomar denna höst. Förra veckan hade småkillarna
öroninflammation, veckan innan det var det ögoninflammation & innan
det var det feber och förkylningar i x antal svängar. Matvägran hit
& dit har det varit med Maxen också. Mannen i huset blir lätt smittad
av killarnas sjukdomar (jag - peppar, peppar har klarat mig rätt okej)
och har dessutom haft ett antal helvetesmigränattacker & behövt åka
in till akuten pga detta. Och jag har ju min mage som ständigt är
ostabil och inte går att lita på till 100 %. Barnen gick på
pencillin förra veckan och jag tänkte att nu måste det väl ändå
vara nog?! Men icke! Idag vaknade Max med ett ilvrål.. Magont och
illamående. Kräkan kom efter ett par minuter - och så har dagen
fortsatt... Yeah!

Ber om ursäkt för att det blev ett tråkigt inlägg - men jag
behövde verkligen få gnälla av mig nu!

Kram på er <3

2 kommentarer:

  1. Stackare. Krya på er.

    Kram// grannen

    SvaraRadera
  2. Usch för alla bacillerna :( Hoppas ni kryar på er snart o sen får hålla er pigga.
    Stor Kram

    SvaraRadera