fredag 27 januari 2012

Happy Friday!

Goddagens finisar! Har fredagsfeelingen infunnit sig? Jag och barnen har det mysigt idag, tog en liten sovmorgon & blev väckt av att sis klampade in genom dörren - haha! Gissa om jag blev rädd då jag inte alls var beredd på det =) Tror jag måste tvinga karln i huset på att bli bättre på att låsa dörren när han åker till jobbet på morgonen..Dock har jag inte dom rätta fredagskänslorna i kroppen, men det kan bero på att jag jobbar kanske?! Jobbar varje fredagnatt numera så fredagsmyset sker alltid på jobbet numera - fast det är ganska nice det också =)



Om en stund när Lovisen har vaknat från sin nap så ska vi ta oss till backen vid vår lekpark tillsammans med grannen för lite åkning. Max är lycklig för att han äntligen har fått en sjärtlapp, hittade dock ingen hos min far.. Men mannen köpte en fin på team sportia påväg hem från jobbet igår & lyckan var total hos Maxen ♥ Klockan 16.00 ska vi dessutom infinna oss i sporthallen, Max ska ha bandyträning. Första någonsin för lillen som helt plötsligt har blivit stor! Märks tydligt att han blivit stor när han verkligen kommer med bestämda önskemål över vad han vill göra på fritiden, så framöver har hjärtat bandyträning på fredagar & gymnastik på söndagarna - stora killen ♥ Hoppas ni får en fortsatt skön fredag - Stor kram ♥









Maxen för 2 år sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar