onsdag 18 januari 2012

Mästerkocken!

Halloj! Här hemma är det lugna gatan just nu. Barnen sover sen en
stund tillbaka gott i sina sängar efter en dag på dagis, medans
mannen & jag har landat i soffan. Så glad över att inskolningen med
Love går så bra, man kan tro att han är född till dagisbarn :-)
Idag & igår har jag lämnat honom själv direkt på morgonen vid 9
snåret, & han har sprungit rätt in till kompisarna och glatt vinkat
hej då :-) Jag har hämtat barnen vid 15 och då har dom varit trötta
som få - haha. Så mitt lilla blåbär Lovisen har somnat för natten
vid 18 dessa kvällar istället för 19!

Nu ska jag tända ljus & ta fram lite kvällsfika till mästerkockarna
som börjar snart. Både jag & mannen gillar det programet. Vi har
följt det alla säsonger & denna gång känns det extra kul då en
Uppsalatjej vars blogg jag följt en längre tid är med och tävlar.
Riktigt duktig är hon också - Heja Heja Josefina Drake!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar