tisdag 31 januari 2012

Sovmorgon

God morgon fina vänner! Idag har jag & mina små älsklingar en ledig
dag tillsammans - mys! Startade dagen med att bli bjuden på en skön
sovmorgon & blev nyss väckt av telefonen - tack mina hjärtan <3
Tänkte passa på att rensa lite här hemma idag & sen vid 14 tiden ska
vi hem till Linda & barnen på en lek & fika dejt - trevligt! Vi har
varit vänner sen skoltiden & trots att vi inte har tid eller
möjlighet att träffas så ofta längre då vi båda har familj & jobb
så håller vi ändå ihop. Det kan gå lång tid mellan träffarna
ibland, men när vi väl ses så känns det som det var igår & vi kan
prata om allt - underbart!

Bjuder på en bild på mitt stora hjärta från i söndags &
gymnastikträningen. Känns så kul att vi kommit igång med gympan &
bandyn... Max behöver den aktiveringen och många av hans kompisar
från dagis mm tränar också där! Idag skulle mannen min köpa
innebandyglasögon till Max påväg hem från jobbet, då de är tvugna
att ha det om försäkringar mm ska gälla. Kändes dumt att köpa dom
innan han hade provat en gång då dom kostar ett par hundra, men nu
har han bestämt sig för att han vill fortsätta. En fin klubba hade
han sedan innan som han fått av sin farmor.

Nej nu är det dags för en sen frulle... Hoppas ni får en fin dag -
kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar