söndag 22 januari 2012

Work work!

Go kväll finisar! Det har varit tyst här i bloggen några dagar, men
det beror på att jag har jobbat de senaste nätterna & därmed sovit i
stort sett hela dagarna. Det har varit lugna nätter, och jobbet har
flytit på smidigt! Vilket det oftast gör :) Igårkväll kom min
brukares mamma med denna enormt stora & fina tiger, den stod bara och
samlade damm i deras förråd & hon undrade därför om mina små
hjärtan ville ha den. Vilket dom absolut ville då de blev otroligt
glada över den imorse :-) Tack snälla! Nu har killarna nalle phu,
nasse, ior & tiger i deras samling.

Strax efter att jag kommit hem imorse åkte hela familjen ner till
sporthallen för Max gympa, och som han gillade det! Det är något vi
garanterat kommer fortsätta med varje söndag då Max har pratat
lyriskt om den hela dagen :-) Underbart! Mina tankar ikväll går till
en fin tjej som haft en alldeles för tung helg <3

Nej nu blir det sängen om vi ska orka upp imorgon! Nu är inskolningen
slut & imorgon börjar den nya verkliga vardagen - dagis / jobb!

God natt gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar