tisdag 21 februari 2012

Gotti gott



Halloj raringar! Hoppas ni har haft det göttit idag & att ni som gillar semlor har unnat er en eller två =) Här hemma älskar vi semlor & Max blev alldeles lycklig när jag berättade att det var semledagen idag, och att vi skulle ner till kondis och köpa hem dessa godsaker. Vi köpte en söt minisemla till Maxan och en vanlig som jag & Lovisen delade på - även han var nöjd som få, haha! Annars har vi bara njutit idag och haft det mysigt, så skönt för det har inte varit något knussel what so ever med barnen idag... kanske var det semlornas förtjänst..?! Haha. Till middag beställde min förstfödde korv, pommes & gurkstavar - vilket vi hade allt hemma till så det bjöd jag självklart mina små kottar på då =) Lyxigt tyckte dom! Nu sover de sött sen en stund tillbaka & jag ska slänga mig i soffan en stund - Kram & go natt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar