tisdag 28 februari 2012

Tisdag!

Hejsan raringar! Dagarna rullar på i rasande fart just nu - och det
är på ett sätt skönt, för detta är sista Norgeveckan för mannen
min! Sen är det back to normal & sthlm som gäller igen - skönt!
Härligt att veta att det inte blir strul så fort en jobbnatt väntar
mig & att ha min älskling brevid mig i sängen varje natt <3

Idag har jag myst med mina små hjärtan, och vilket underbart väder
vi haft - verkligen vår i luften! Under eftermiddagen tog vi bilen
till Gimo för att hälsa på barnens kusin Hanna, min storebror & hans
Helena. Där blev vi bjudna på god mat, massa lek & prat - lovely!
Dock var inte min minsting direkt på sitt bästa humör när vi var
där - lite galen är väl en bra beskrivning. Men han har inte riktigt
varit sig själv på hela dagen idag... Ätit & sovit dåligt, inte
lyssnat alls & varit allmänt tjurig - menmen hoppas på en bättre dag
imorgon. Nu sover mina två små skatter gott sen nån timme, båda var
riktigt övertrötta sista timmen efter massa bus ;-) För min del är
det soffhäng som gäller innan sängen kallar - kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar