fredag 23 mars 2012

FredagsMys!


Hej raringar! Har ni en skön fredag? Här hemma startade vi fredagsmyset med att handla hem fräscha blommor inför helgen - en bukett blev det till köksbordet och en passionsblomma i en fin kruka till vardagsrumsfönstret! Måste jag säga att jag älskar blommor?! Visar bild på passionsblomman när jag får en fin bild på den i dagsljus, blommorna på den är maffiga =)


Mannen min kom hem lite tidigare idag och hade dessutom köpt med sig pizza till middag, kan inte bli bättre en trött fredag som denna =) Nu myser vi alla framför tvn, men snart blir det sängen för barnen. En tidig dag väntar imorgon också, vi ska nämligen åka eckerölinjen med min pappa & hans Anki - kul!


Njut kvällen sötisar - Kram ♥

3 kommentarer:

  1. du är bra dutig du på att göra fina buketter:) jätte fin blev den!

    åhh va kul vi funderar på att åka ekerö i slutet på april vi:) hoppas ni får en mysig dag till sjös imorgon:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen ♥ Hoppas ni blir friska snart!

    SvaraRadera
  3. Härligt det är med fräscha blommor :) superfina!
    Vi åkte Eckerö i lördags :) Hoppas ni får en fin resa.
    Kramar

    SvaraRadera