fredag 9 mars 2012

Friday!

Happy friday på er ni fina! Just nu sitter jag i soffan & känner mig
seeeg... Har sovit som en stock sen några timmar och vaknade för en
stund sen av the doorbell. Blev lite ursinnig först men öppnade
ändå dörren för nu var jag ändå vaken... Det var granntjejen som
ville leka med Max - snällt förklarade jag att han är på dagis för
Emma måste sova för jag jobbar på natten :-) När jag sen stängde
dörren såg jag att klockan redan var ganska mycket så det gjorde ju
inte så mycket - klockan skulle ju ändå ringa snart! Nu ska jag
fortsätta göra mig ordning för att snart hämta hem mina älskade
boys <3 Sen har Max bandyträning, får se om han vill dit nu för
imorse var han osugen.. Vi får se helt enkelt.

Lite fredagsmys ska vi väl hinna med också innan det är dags för
jobb. Jag tänkte laga en god middag i form av vitlöksbiffar,
rosmarinkryddade klyftpotatisar & någon god sås - mums!

Ha det underbart kära ni - kramar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar