måndag 12 mars 2012

Monday!

Halloj sötisar! Har ni haft en bra start på nya veckan?! Jag har
tillbringat dagen i sängen efter nattens jobb medans barnen har varit
på dagis & mannen på jobbet. Snart är J hemma & det kommer kännas
lite ovant att se honom komma hem snyggt klädd tror jag :-) Han brukar
alltid annars komma hem i skitiga arbetskläder - men nu är det en
annan klädkod som gäller då han har kontorsjobb hela dagarna
istället! Ser ni den söta lilla duken på bilden ovan? Den fick jag
av Max idag, han har vävt den helt själv på dagis! Min fina lilla
kille <3 Han hade sett de större barnen väva och ville prova han
också. Pysslig som han är så fastnade han direkt & gjorde klart den
på 1,5 dag! Jag är så otroligt stolt över honom, mina fina fina
barn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar