torsdag 15 mars 2012

Torsdagkväll.

Hallå kära ni! Dålig bloggning från mig idag - I know. Skyller det
på att jag inte haft tid... Dagen har bestått av lämning/hämtning
på dagis, sömn, städ, tvätt & matlagning. Just nu sitter jag på
jobbet & tar det lugnt en stund - härligt. Tänkte göra mig lite
kvällsfika och kika på criminal minds nu medans jag inte har så
mycket annat att göra för stunden.

Längtar lite till morgondagens fredagsmys, då är jag ledig igen :-)
Efter att jag har sovit en stund på dagen & barnen är hämtade från
dagis så kommer min guddotter, barnens kusin Tuva hem till oss. Vi ska
vara barnvakt åt henne, så vi ska busa, äta gott och ha det mysigt
hela kvällen tillsammans. Sen är det tänkt att hon ska dela rum med
Max, han vill det så vi får se om dom kan sova så eller om det bara
blir bus - haha!

Sov gott nu raringar, själv ska jag jobba natten låång! Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar