fredag 20 april 2012

Friday!

Happy friday eller vad säger man?! Men måste säga att jag inte
känner mig särskillt happy idag, snarare deppo... Mycket beror på
trötthet & sist men inte minst detta värdelösa väder! Jag som hade
storslagna planer inför en helg i trädgården :-( När jag fick veta
allt detta om snön tog jag på mig extra jobb inför morgondagen
istället, så det blir ett dagpass mellan 12-18 imorgon & sen natt på
söndag. Finner ingen anledning till att vara hemma i detta väder när
jag istället kan tjäna extrapengar. Killarna behöver dessutom
pappamystid!

Ingen blomsterhandling blev det med andra ord idag, lika bra att vänta
tills man verkligen vet att våren är här för att stanna. Blev
mathandling inför helgen på kvantum istället på hemvägen imorse,
flörtade dessutom med killen på naked juice bar så jag fick mig en
smootie på hemvägen trots att klockan inte var 10 :-) Nice price fick
jag med, vilket aldrig är fel!

Nej nu blir det middag här & sen fredagsmys för hela slanten! Kram
på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar