måndag 23 april 2012

Måndag.

God morgon... Eller inte. Jag har sovit minimalt inatt och de få
stunder jag lyckats somna till har varit fyllda med jobbiga drömmar!
Veckan som var slutade jobbigt, och en mycket nära familjemedlem mår
väldigt dåligt. Vill inte skriva så mycket, även om det är det jag
tror att jag mest av allt behöver. Få lufta allt jobbigt och bara
skriva av mig. Men det är inte så enkelt. Känns som det är en tuff
vecka som väntar nu, även om allt bara kan bli bättre. Blir
hursomhaver hemma tills på torsdagnatt nu, om inget mera inträffar.
Orkar inte ta mig till jobbet såhär.. Kroppen känns mör och
tårarna kommer då & då. Nej nu håller vi tummarna för att allt
reder sig snart, all pepp till oss! Kramar till er raringar <3

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas allt kommer ordna sig för er vännen och att personen snart mår lite bättre.
    Jag finns här om du behöver prata de ska du veta, för som du själv skriver kan man behöva de och förstår att du inte vill skriva om de här.

    STOR KRAM " du vet vart jag finns"

    SvaraRadera
  2. nu gör du läsarna oroliga..:(

    SvaraRadera
  3. nu gör du läsarna oroliga..:(

    SvaraRadera
  4. nu gör du läsarna oroliga..:(

    SvaraRadera