söndag 29 april 2012

Sundaymorning!

Hej vänner! Har ni sovit gott? Själv så har jag en riktig
tröttisperiod nu, har ca 1,5 timme kvar på jobbet sen har jag gjort
min 11,5 timmes natt! Just nu äter jag en macka & dricker min rosa
enerigdricka för att piggna till... Drickan smakar grapefrukt och jag
tycker den är jätte god + att man blir piggare & att burken dessutom
är fin :-) Har haft en bra natt, haft lite och göra periodvis & har
dessutom smaskat på en god chokladtårta som jag blev bjuden på här,
gott nattfika! Har blivit riktigt bortskämd de senaste nätterna jag
jobbat... Förra gången så hade tjejerna köpt en fin blomma och
skrivit ett underbart fint kort till mig. Dessutom hade de bakat
riktigt goda kakor också som jag fick, dom vet vad jag gillar! Så
underbart att se att det är så många som bryr sig och visar sin
omtanke nu när vi i min familj har det tungt, ni är alla underbara &
jag blir så rörd över att ni är så många! Stor stor kram till er
fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar