fredag 25 maj 2012

God morgon fredag!

Hej vänner! Har ni hunnit vakna ännu? Jag vaknade strax efter 5 och kunde inte sova vidare... Kan bero på att jag somnade vid 21 tiden igår kväll på soffan :-) Jag var helt slut efter en hel dag med tufft trädgårdsarbete med syrran. Vi slet som djur igår, men riktigt fint blev det :-) Vid 17 tiden åkte vi ner till prinsarnas dagis där det var förskolansdag, barnen bjöd på skönsång och sen hade vi picknick ute i det gröna - lovely!


Idag bjuds vi på sol igen och jag tror vi kommer få en riktigt mysig dag! 9.30 ska vi vara på BVC för Max ska göra hörseltestet som ingår i 4 årskontrollen, det har inte blivit av att det gjorts förut då han haft problem med sina öron. Efter det åker vi in mot Uppsala för att fika med en av mina fina arbetskamrater & sen blir det lunch, lek & mys med syster min! Känns som om det inte kan bli annat än bra. Hoppas ni också får en fin dag raringar! Puss och kram till er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar