onsdag 9 maj 2012

Onsdag!

Hallå! Här har det varit lite dåligt med uppdatering, men tiden har liksom inte riktigt funnits. Jag är på utbildning med jobbet i sthlm :-) Jag har det bra, blir bortskämd och får lära mig massor! Sov som en prinsessa gjorde jag inatt också efter en lång gårdag med massa ny info, sen att barnen är hos deras farmor & farfar gör ju sitt. Ingen som väcker en mitt i natten och sen att det bara är Jocke och jag i sängen hela natten är verkligen underbart! Men såklart saknar jag dom massor, men imorgonkväll åker vi och hämtar dom igen.



Nu har vi precis ätit lunch, en krämig kräftstjärtspasta blev vi bjudna på idag. Riktigt smarrigt, även om jag normalt sett inte är någon skaldjurstjej :-) Så klart glömde jag fota maten före jag åt, men nu ser ni iaf att jag gillade det :-)

Hoppas ni har det bra, kikar kanske in senare... Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar