onsdag 30 maj 2012

Onsdag!

Go kväll! Har ni haft det bra idag? Vi har startade dagen med mys, vi alla har varit lediga idag... Eller ja nästan. Mannen har jobbat hemifrån då han varit krasslig ett par dagar - måste vara skönt att kunna göra så då. Men herregud vad hans telefon ringer om dagarna, jag tycker nästan synd om honom. Det verkar vara tufft att vara chef!
Hur som helst hade vi en mysig förmiddag, pysslade lite & bakade bröd med barnen. Men efter Loves sovstund så bröt nästan helvetet lös, och jag undrade om det verkligen var mina barn jag hade hemma. Bråk, tjat, tjafs, skrik & tårar var det fram tills dom somnade... Oh my god! Tur att det inte är så här hemma ofta. Visst alla kan ha dåliga dagar, men idag var det extremt.




Sov gott nu vänner - det kommer jag göra :-) Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar