fredag 29 juni 2012

Tidig fredag.

Hallå i natten gott folk! Känner att jag inte riktigt hunnit med bloggen på sista tiden, men jag har inte riktigt samma tid numera när jag börjat jobba lite mera. Sen att barnen är krassliga just nu tar ju sin tid det också. Inatt kör jag en vaken natt på jobbet, än så länge går det bra men jag har lite ångest över morgondagen. När jag kommer hem byter jag bara av Jocke så han kan åka till jobbet, sen kör jag på en heldag med barnen eftersom dom inte är i skick för dagis. Hoppas på att dom tar sovmorgon så jag hinner vila lite när jag kommer hem :-) Annars får jag passa på att vila med Max när Love sover middag, det blir nog bra! Nu ska jag kika lite tv medans huset sover, så hoppas vi på en solig fredag! Puss & kram raringar <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar