fredag 7 september 2012

Äntligen Fredag!




God morgon sötisar! Jag har varit uppe i tre timmar och är just nu på jobbet och väntar på att min rara tjej ska vakna :-) Fredag idag & kortdag för mig, härligt. Med fredagen känns det även som om hösten kom på riktigt. Det var 7 grader ute när jag åkte hemifrån vid 7 så det blev helmundering för barnen till dagis, men jag tycker faktiskt det är ganska mysigt med hösten & när mörkret kommer. Tända ljus & mysiga höstkläder är inte helt fel det heller! Men jag måste medge att jag längtar lite till oktober och Spanien med jobbet ;-)

Ikväll blir det fredagsmys & Max älskar det. Han brukar få vara uppe längre än lillebror då & få äta lite gott med oss. Nu har han fastnat för Fångarna på Fortet, han är helt såld på det programmet! Sötplutten. Så vi kommer titta på det ikväll igen :-)

Happy Friday raringar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar