lördag 15 september 2012

Kvällsläsning.

Go kväll raringar! Har ni haft en mysig lördag? Jag startade dagen med en lång & skön sovmorgon - tack killar <3 Sen var det mysfrulle delux och ett lugnt tempo. På eftermiddagen åkte jag & barnen till Gimo och hälsade på killarnas kusin Hanna med familj - mys! Barnen lekte och vi mammor tog oss en rejäl pratstund. Det var riktigt skönt att komma hemifrån då denna vecka har bjudit på hängiga barn och vab, så vi har hållt oss hemma.

Ikväll är jag äntligen tillbaka på jobbet igen iaf, och kommer spendera natten här. Just nu är det lugnt så jag passar på att läsa lite i en av böckerna till kursen jag kommit in på. Omvårdnad vid sviktande funktioner och sjukdom heter den, en distanskurs med ett par träffar då & då på 7,5 hp - skoj. Jag har hunnit läsa lite i de flesta av böckerna redan och det är verkligen intressant och lärorikt!




Hoppas ni har en fin kväll - pussar till er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar