torsdag 18 juli 2013

Ingenting blir som man tänkt sig...

I måndags var det tänkt att vi skulle ha tagit färjan till Gotland för att spendera veckan där, men det blev inte riktigt så. I mitten av förra veckan började jag få ont igen och i fredags och lördags blev det ännu värre... När jag vaknade i söndags gjorde det så ont att jag knappt kunde gå. Det var bara att inse att detta inte skulle gå. Vi ordnade med barnvakt, avbokade resan och åkte in till akuten istället :-( Där inne gick det fort och jag sövdes & opererades akut. Jag hade fått en kraftig infektion igen... Men efteråt mådde jag redan mycket bättre och nu är jag bara lite öm. Äter antibiotika så det ska läka ut ordentligt såklart.

När jag blev utskriven i tisdags åkte vi raka vägen ut till barnen i Öregrund, som blev lyckliga att mamma bara blev borta i 2 dagar :-) Nu ska vi göra dessa sista semesterveckorna till de bästa, då det inte blev något Gotland.
Igår var det en underbar dag & vi åkte ut med båten och fiskade lite. Någon fisk fick vi dock inte, men det gör inget för underbart var det ändå!! Här kommer lite bilder;
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar