måndag 1 juli 2013

Uppstart..?!

Hej Bloggen!! Nu var det verkligen evigheter sen jag slutade skriva här, men jag har den senaste tiden känt en stark blogglust börja smyga sig på igen så det kanske är värt ett nytt försök. Dock skulle jag vilja ha en ny header, men det är jag alldeles för sämst på själv!

Jag har haft en hemsk början på detta år och mått fruktansvärt dåligt under våren och är fortfarande sjukskriven. Tänkte att börja blogga kan vara ett bra sätt för mig att fokusera på de bra sakerna i mitt liv och försöka jobba bort alla negativa tankar jag har om mig själv och min kropp. En sak vet jag dock, och det är att nu kan det bara bli bättre =)

1 kommentar:

  1. Ett tips om du vill fixa en header bild så kan du fixa den på http://fotoflexer.com. Där fixar jag min blogg header
    bara ett litet tips

    SvaraRadera