onsdag 4 maj 2011

Onsdag!

Tredje dagen utan Papi här hemma, och det går faktist bättre än
väntat att vara själv med barnen. Men snart är det fredag och då
kommer min älskade andra hälft äntligen hem igen - underbart. Idag
har dagen dock känts lite jobbig... Jag har känt mig extremt trött
hela dagen & Love har en förkylning på g, vilket resulterat i lite
extra gnäll och dålig sömn från hans sida. Jag hoppas på att han
vill sova bättre inatt som kommer, för inatt var han vaken mellan ca
03 - 04.30. Det är tungt med dessa långa vaken perioder när man inte
är van vid dom längre... Vanligtvis så brukar lillprinsen sova rätt
bra nattetid numera.

Idag efter frukosten så tog vi bilen hem till min mamma för att
tillbringa förmiddagen där. Max lekte i sandlådan och hjälpte Lars
med rabatterna på gården, jag och Lovisen höll oss inomhus
tillsammans med mamma. Efter lunch och fika åkte vi hemåt igen & nu
är det snart dags att fixa mat igen. Köttbullar & makaroner blir det
här hemma på Maxans begäran - Vad äter ni till middag ikväll?
Kramis*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar