torsdag 5 maj 2011

Utvilad

Hallå Torsdag! Åh idag känner jag mig mycket piggare =) Lovisen sov som en ängel inatt och så även jag - skönt! Att vädret är lite roligare idag gör ju bara saken bättre också, härligt att inte behöva frysa ute. Pratade med svärmor min imorse också, och hon sa att det skulle bli varmare i helgen - me like! Vi bestämde att vi skulle boka in en dag tillsammans på skönhetssalong och göra oss lite sommarfina snart - underbart! Jag fick presentkort på lite behandlingar av svärföräldrarna och Jockes bröder när jag fyllde 25 i höstas. Men med 2 barn så är det svårt att få till lite egentid. Men nu när jag slutat amma Lovisen (som förövrigt går oväntat bra) så är det lite lättare att få till det, då man kan ha barnis på ett annat sätt åt honom. Så nu längtar jag efter att få bli lite ompysslad =)

Nu ska jag och Lovisen klä på oss & gå över till grannen där vi är bjudna på lunch - vardagslyx!


Hoppas ni har en fin dag! Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar