onsdag 25 november 2009

Denna dag har varit oändligt lång.. och den har slitit en hel del på krafterna. Även om vi har fått massa gjort så har det varit lite sådär småjobbigt =)

Jag var iaf så duktig idag att jag lämnade in bilen.. den ville ju inte riktigt varva och växla som den skulle (har en automat) och det är ju inte direkt bra. Men felet var att det va ett hål någonstans och det saknades 4 liter olja till växellådan.. inte så konstigt att bilen beter sig konstigt då kanske =)
Jag, syster, Max och Tuva har gjort gränby idag också, sara och jag passade då även på att fixa våra burr! Det var verkligen behövligt vill jag säga!

Men nu är vi alla så tröttisar så nu blir det sängen illa kvickt tror jag visst.. blir nog ett roligare inlägg imorgon istället.

Natti*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar