torsdag 26 november 2009

jag blir så ARG..!

Skulle tvätta idag och när jag kommer till tvättstugan, (släpandes på 2 fulla ikeakassar), så är det säkert 2 dm vatten på golvet i hela lokalen och 6-7 gubbar som städar där... dom hade tydligen månadstäd där sa dom!
När den ena gubben med 2 utåtstående kanintänder kommer fram till mig och frågar om jag verkligen har bokat tvättid nu, (för det skulle nämligen inte kunna vara möjligt tyckte han), höll det på att koka över för mig!
Jag visade honom att jag mycket väl hade bokat tid och nämde för honom att ett bra sätt att hålla folk borta är att informera några dagar innan om vad dom ska hålla på med...
Då kommer den smarta gubben med förslaget att jag ska komma tillbaka kl 12 och tvätta för då är dom nog klara... men hallå Tvättiden sluta 13.00!!!!!!

Orka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar