söndag 8 november 2009

farsdag

Dagen började med att jag tog upp max och gjorde välling.. hör och häpna! Jag brukar alltid överlämna den sysslan till min andra hälft när han är hemma , men inte idag!
Sen gick Max in till pappi och sjöng vi gratulerar och gav honom en liten present =)

Efter det blev det frukost-tajm och hopp in i duschen.. sen bar det av till mormor, morfar, farmor och farfar... och fika fika fika. Puuuh... men vi hann med en liten lunch ute på söderön också.
Dagen har bestått av stress och magproblem så jag är fullständigt slut i kroppen just nu. Skulle ha jobbat i natt också men blir hemma, för magen krampar och trots mediciner så vill den inte sluta.

Nu ska jag laga pasta sen blir det sängen för mig tror jag.. blir ett längre inlägg imorgon.

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar