lördag 7 november 2009

hm...

Det blev en prommis till MAx dagis, kollade in gården och den såg mysig ut. Är en väldigt liten förskola, bara 2 avdelningar.. tror det kommer bli perfekt för lille man.

Efter det hamnade vi på ikea.. där blev det middag i form av grillad kyckling, pommes och beá 'mums' ... lill killen tog köttbullar med pasta, åt som en häst han med.

Blev inte så mycket mer handlande.. jo matlådor till gubben och en halkmatta till tvättmaskinen =)


När vi kom hem bestämde jag mig för att klippa Max hår.. började se aningen ovårdat ut även om jag tycker att det är super snyggt när små killar har lite längd på håret, men hans hår ville liksom inte som jag önskar så det fick åka. Han var super duktig ända tills vi skulle fixa fint i nacken och runt öronen.. då ville han inte mera.. och då menar jag verkligen inte mera. Han satt och skrek i stolen så det var bara att lägga ner, får försöka lite mer imorgon och hoppas på att det går bättre då.


Nu sitter karln och jag med varsin dator i knät och munnarna fulla med massa onyttigt.. tror vi ska ägna oss lite åt varandra nu ist...?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar