söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans

Har varit en riktigt lugn dag här hemma, jag har spenderat största delen av den för mig själv. Max har sovit större delen av dagen igen, med hög feber. J har varit ut till Östhammar och fiskat med killarna, min alla hjärtanspresent till han kan man säga =)

Medans Max sussa så har jag passat på att städa lite och baka lite blåbärsmuffins.. me like. Lider med liten som är så hängig.. han har bara vaknat till när det har varit dags för febernedsättande och medicin, vilket resulterat i att han blivit jätte ledsen. =( Har även tvingat i honom så mycket saft det bara går. Mat vill han inte ha. Hoppas han blir piggare snart.. nu har jag iaf tvingat upp honom en stund, i skrivande stund ligger han nerbäddad i soffan och kollar på Höjdarna.

J och jag ska fixa lite fondue till middag nu och en härligt god efterätt bestående av banan, päron och jordgubbar med smält vitchoklad och glass till. Behöver jag säga att vi ska njuta =)

Härlig alla hjärtans till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar