fredag 5 februari 2010

Sorry..

Har varit tokdålig på att uppdatera de senaste dagarna men det kan vi skylla på matförgiftning.. bläää! Det hela började med att vi i onsdags köpte en grillad kyckling som jag och Max åt till middag - det skulle vi inte ha gjort..- Max ville inte ha välling på kvällen och jag mådde lite illa, men tänkte inte så mycket mer på det. Förens igår morse! Både jag och lilleman låg som två stök hela dagen.. våra magar ville inte behålla nånting utan allt kom upp efter ca. 5 min. Det hela lugnade ner sig lite mot kvällen - men vi var fortfarande helt utslagna. Men när vi vaknade imorse så var det borta... dock är vi lite sega. Jag är därför övertygad om att vi blev matförgiftade - gissa om det kommer ta lång tid innan jag köper färdig kyckling igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar