tisdag 2 februari 2010

Tisdag.

Idag började vi tidigt.. Max ville inte vakna och absolut inte gå till dagis idag, plutten. Men efter lite övertalning kom vi tillslut iväg.. dock lite sena. Men bättre sent än aldrig brukar man väl säga? Det gick ok att lämna lilleman men när jag hade åkt iväg hade han blivit ledsen och sedan frågat efter mig till och från hela dagen.. älskling, det gör ont i mamis hjärta!
Hoppas på en bättre dag imorgon. Han blev iaf överlycklig när jag och sara som följde med hämtade honom =)
Efter en snabb sväng till Nickis, så att Max & Tuva fick leka av sig lite så åkte vi och hämtade våran bil som äntligen var färdig, härliga tider tyckte lata mamma.. haha!

Nu sover pluttisen.. går så otroligt bra att söva lilleman numera, förstår ärligt talat inte riktigt vad som har hänt. Men riktigt skönt är det.

Nu är jag helt stört tröttis igen, skulle nästan kunna somna sittandes. Men måste ju hålla mig vaken till PH finalen.. den kan man ju inte missa =) Som tur är så har jag ben & jerry som hjälper mig.. haha! Hoppas ni har haft en fin dag. Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar