fredag 7 maj 2010

Happy Friday!

Hej!
Idag har jag haft en riktig sovdag - ska nämligen smita iväg till jobbet om en kvart för lite nightwork! Länge sen jag sov så bra som jag gjort idag innan ett nattpass.. solen stör alltid numera. Men idag sov jag verkligen som en stock!
Vi har för en liten stund sen avnjutit en underbar middag - grillad pepparbiff med pommes & bea, mums! Min karl är verkligen kung vid grillen, hihi. I love him. Lilleman bjöds på korvbollar med pommes & bea, och han åt som en häst av korvbollarna. Konstigt att just bollar kan vara så mycket godare än vanlig grillkorv? Det är antagligen bara roligare. Haha.

Imorgon blir det bad på fyrishov och på söndag 4H. En riktigt familjehelg med massa roliga aktiviteter.. synd att det ska regna bara. Hoppas på att dom har brännfel i prognosen och vi får sol och klarblå himmel =) Skulle vara nice. Nu måste jag smita. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar