lördag 8 maj 2010

Lördag - regn igen.

Och gissa om jag är trött?

Lillen i magen gör sig mer och mer påmind =) Orkar ingenting längre känns det som.. Efter en natt på jobbet så är jag fullkomligt utmattad - trots att vi har det rätt lugnt. Men min trötthet gör det inte lätt för mig, tyvärr. Lyften känns så där också.. varje lyft jag gjort inatt så har det huggt till i magen och sen har jag fått lite sammandragningar. Känns inte kul.
Om det ska fortsätta så här så får vi se hur länge till det funkar på jobbet.. lite svårt när man är ensam på jobbet och kanske behöver hjälp. Menmen.
Idag har vi haft en riktig mysdag iaf. Jag sov fram till lunch och sen packade vi väskorna och tog oss till fyrishov, skoj! Lilleman är verkligen en fisk i vattnet och vill gärna mer än vad han klarar, haha. Tur att han har sina puffar säger jag bara =)
Nu är blir det tvmys med chipsskålen i högsta hugg här hemma - Ha en trevlig Lördagkväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar