söndag 16 maj 2010

Jordgubbspannacottapaj


Efter en jobbig natt med magknip och kräkningar så var det en seg start på dagen idag för min del, var helt slut för att vara uppriktig. Men mitt på dagen kände jag mig ändå piggare - och vi bestämde oss för att bjuda över bästaste lilla Sam med pappa Micke och mamma Mallan på söndagsmiddag. Sagt och gjort så tog vi oss till city gross för att inhandla lite till middagen.

Kvällens middag bestod av grillad oxfile, potatisgratäng m. rödvinssås och bea - jag och mitt kött igen! Till efterrätt gjorde vi jordgubbspannacottapaj, ljuvligt god! På bilden ovan ser ni hur fin den blev =) Det bästa av allt är att det blev lite kvar så vi har efterrätt imorgon också, trevligt! Hoppas ni haft en härligt söndag, det har jag haft - trots att magen har strejkat emellanåt. Jag säger tack till kramplösande & illamående tabletterna. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar