lördag 15 maj 2010

Kalas & sol

Vilken underbar dag denna har varit. Helt perfekt. Direkt efter frukost så gick vi ut i solen på våran baksida och pysslade lite. Plockade helt stört mycket maskrosor kan jag lova, haha. Solade lite och bara hade det skönt. Jag älskar detta väder och hoppas på att morgondagens väder blir en repris av denna. Vid 14 tog vi bilen hem till sis med familj för lite kalasfika för sis som fyllde 22 år i veckan, grattis igen! Efter massa gott fika och härligt sällskap så tog vi oss till Ragusas uteservering för lite mat. My love & jag tog oss en varsin plankstek och lilleman en barnpizza, och vi alla 3 blev mätta och belåtna. Bästa jag ätit på länge, rekomenderar det starkt! Är helt såld på kött just nu - helt galet. Kan äta en köttbit till middag varje dag om det går, min nya graviditetsnoja, haha. Skönt att maken gärna äter det också =)

Nu sover lilleman och J är och fiskar - ser att sprängaren börjar nu. Kanske ska ge den en chans innan det blir sängen.. min mage krånglar så sova blir nog svårt iaf just nu =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar