onsdag 18 augusti 2010

Onsdag!

Vilket regnväder vi har haft idag - ganska skönt det också. Jag blir
så fruktansvärt trött bara... Idag har lilleman varit på dagis och
busat och jag och maken har varit iväg på UL igen. Bebis verkar må
bra och det känns skönt - nu har vi iaf fått ett datum för
igångsättning, spännande. Tänker inte tala om här när det blir
för saker och ting kan ändras :-)
När min stora kille kom hem idag så var det första han frågade -
Mamma, har bebisen kommit nu? Min sötfis! Han hade ritat en teckning
på dagis till mig och bebisen :-)

3 kommentarer:

  1. varför ska ni ha igångsättning?

    SvaraRadera
  2. Va skönt för er!! Jag håller tummarna =)Lycka till om vi inte hörs innan...kram

    SvaraRadera
  3. NU är det väääldigt länge sen du la upp magbilder. Nu tycker jag att det är dags att lägga ut så vi hinner se innan du blir av med den :)

    SvaraRadera