tisdag 17 augusti 2010

Stressad..?

Jag försöker ta det lugnt, men orolig och stressad över flytten, bebisen - hur kommer förlossningen gå den här gången med min mage och allt strul? Kommer det bli som vi planerat? När kommer bebis? Usch.. jag vet att jag borde ta det som det kommer och bara försöka njuta. Men det är inte alltid så lätt - tyvärr. Imorgon går vi in i vecka 37 och jag längtar verkligen tills vårat mirakel är här ♥ Idag har jag och lilleman haft en mysdag tillsammans med lite utelek medans papi jobbat.. framåt eftermiddagen kom snälla Amanda och Sara och gick ut en sväng med Max så jag fick lite vila =) Idag har jag iaf tvättat alla bebiskläder och fixat med skötväskan, så nu börjar det mesta bli klart. Nu ska jag försöka sova, Natti ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar