måndag 1 november 2010

1:a November

Go kväll! Idag har vi varit på en blixtvisit i Uppsala. Jag & barnen inhandlade ljus och lite mat medans maken var på möte. Vi fyller hela hemmet med tända ljus varje kväll - så ljus går åt vill jag lova. Men nu klarar vi oss ett tag till =) Dagen har gått i ett rasande temo och nu är jag trött... Nu ska jag unna mig en kopp te och lite fika. Jag köpte amningste idag när vi var i Uppsala - jag har fått för mig att mjölken börjar sina lite.. och det får inte hända. Jag vill amma en liten stund till tror jag allt. Tror att det kan ha att göra med att jag knappt fått i mig nåt alls i helgen, för att jag har haft så ont i munnen. Men nu börjar svullnaden lägga sig sakta men säkert, och lika så det onda =) Hoppas ni har en mysig kväll fina ni! Imorgon blir det bullbak här hemma tror jag =) Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar