onsdag 26 januari 2011

En sån där dag

Idag har det inte hunnits med mycket alls här hemma.. trots det har jag inte suttit ner en endaste gång förutom när jag kastade i mig lunchen som hastigast. Det blir lätt så när storprinsen är ledig från dagis & har massa spring i benen, samtidigt som lillprinsen är hängig & gnällig! Fixat doppresent till lille Arvid som döps i början av februari har jag iaf hunnit med. Max hjälpte till att välja =)

Har funderat lite kring Loves dop också, självklart ska han också döpas. Men vi har beslutat oss för att det blir ett vår/sommardop för våran lilla prins. Max döptes 1:a december 2007, och jag minns hur kallt vi tyckte det var i kyrkan då. Jag tror att det kommer blir så mycket mysigare med ett sommardop, när allt är grön & skönt. Dopklänningen Max hade (som även maken döpts i) kommer tyvärr inte att passa då, men jag funderar på en fin dopkostym istället. Någon som har tips på vart man kan köpa fina dopkostymer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar