måndag 7 februari 2011

FishTaco

I förra veckan fick jag hem ett nytt paket från Buzzador igen =) Denna gång innehöll det en hel drös tacomixpåsar, fishtaco närmare bestämt! I lördags när vi hade sis med familj här på taco middag tog vi tillfället i akt och testade taco på lax vs vanlig köttfärstaco. Jag gillade inte laxtacosen - men då ska tillläggas att lax inte direkt är min starka sida. Maken åt bara laxen & syrran vågade inte smaka, fegis som hon är =) Jag tror nog dock att fishtacon blir godar på en vit fisk - typ sej/hoki/torsk eller liknande. Jag har delat ut kryddpåsar till min familj & ett par vänner. Det blir spännande att höra vad dom tyckte - smaken är som sagt som baken!
Vill du också bli en buzzador & få chansen att få testa nya produkter?
Buzzador söker nu gravida & eller föräldrar med småbarn
födda 1 februari 2009 eller senare inför kommande kampanjer.
Klicka Här om du är intresserad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar