tisdag 8 februari 2011

Tröttmössor

Här hemma håller febern i sig - och nu har även Love blivit drabbad av den, igen! Vi hade en jobbig natt här hemma inatt - Max hade 40 graders feber & kräktes lite och hade magont, och Loves temp låg på strax under 39 grader. Love böka & gnällde och skrek rätt ut så fort jag la ner honom. Han skulle sova sittandes i min famn, ingenting annat tolererades av lillhjärtat.


Nu har jag och barnen tagit oss en ordentlig & välförtjänt nap - skönt. Efter att jag hade sövt Love så somnade både jag och Max i soffan framför en film - mannen var snabb fram att ta kort när han hittade oss där =) Det var riktigt länge sen både jag & Max somnade så - men det var riktigt skönt. Nu har storfisen 39,7 i feber igen & Love sover fortfarande sen typ 2,5 timme tillbaka. Hoppas ni har en skön dag i nysnön. Kramisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar