fredag 18 februari 2011

Friday.

Det här är inte kul längre... Love har varit hostig & hängig samt febrig till & från i drygt 1 månad nu. Vi trodde han var på bättringsvägen nu, då han har varit feberfri ett tag. Vi trodde böket & gnället som varit berott på tänder som är pågång där nere.. Men igår kväll blev det värre än värst. Båda ögonen kladdade, snorig näsa som störde andningen, hostade så han kräktes flera gånger, feber m.m. Så idag blev det ett besök ner till husläkaren - domen blev; En ordentlig förkylning som orsakar den jobbiga hostan & snoret. Samt en infektion i hörger öra & ögonen.
Min lilleplutt, inte konstigt att han haft det jobbigt & inte kunnat sova ordentligt...
Nu har lillhjärtat fått medicin mot både hostan och infektionerna, nu håller vi tummar & tår i hopp om att han blir frisk snart igen.

Just nu känns det som jag har en klump i magen som inte vill försvinna. Den har funnits där hela veckan. Jag tror den beror på alla känslor & tankar som snurrar. Fina farfar har hängt på en skör tråd hela veckan & i eftermiddags ringde sjukhuset efter min pappa & hans bröder igen. Dom är inne hos honom & vakar igen. Usch ja, det är fruktansvärt. Hjärnan vägrar förstår, jag liksom stöter bort det. Hoppet finns där hela tiden..... men tyvärr är det nog försent den här gången. Jävla cancer rent ut sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar