fredag 11 februari 2011

KaosFredag

Idag tror jag alla har drabbats mer eller mindre av de enorma snömängderna som kom under natten.. hua. Jag fick en riktig chock när jag vaknade imorse, inställd på att bara klä barnen & fixa frukost för att sedan ta oss mot barngympan. Jepp - barnen är friskusar!
Max ville verkligen till gympan, som han missat de senaste 2 gångerna, så det var bara till att börja skotta. Bilen var insnöad & plogbilen hade plogat upp nästan 1 meters vall vid uppfarten.
Jippi! Tillslut, något sena var barnen i bilen & vi var påväg. Max fick göra sin efterlängtade comeback på barngympan, skoj!















Vi fick fortsätta skottandet när vi kom hem, kallt & tungt var det - men samtidigt rätt skönt i kroppen. Men nu tycker jag att det räcker med snö, det är inte kul när det kommer för mycket. Allt blir kaos. Jag längtar efter våren, men jag får nog vänta ett tag till på den känns det som nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar