fredag 11 februari 2011

♥Piggelin♥

Idag har båda våra småhjärtan varit pigga & glada - underbart!
Love som vägrat "fastföda" tidigare i veckan, och istället enbart helammats har fått tillbaka aptiten & gottat i sig mosad banan - sötnöten min ♥ Men jag förstår honom, när man är sjuk vill man inte äta. Nu ska vi "bara" försöka få till rutinerna som att sova i egen säng igen, vilket gäller båda barnen. Ingen av våra hjärtan har nämligen velat sova själva denna vecka.. utan hela familjen har trängts i min & mannens dubbelsäng. Det blir trångt att sova 4 st + en katt i den kan jag lova. Men nu när båda är piggelin igen ska vi försöka vända tillbaka det igen =)

Ikväll har Love åkt runt baklänges i sin gåstol & Max har mannekängat i mina stövlar.. älskade hjärtan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar