söndag 13 februari 2011

Söndag!

Igår fick det bli bloggvila här hemma. Jag hade varken orken eller motivationen till att skriva...
Jag fick ett samtal igår eftermiddag som gjorde att jag fick sorg i hjärtat & bara ville dra täcket över huvudet... min fina & älskade farfar låg och kämpade för sitt liv mot sin cancer - och det såg inte ljust ut. Jag vill bara gråta när jag tänker på det. Min pappa & hans bröder var på sjukhuset och höll hans hand. Farfar är tydligen starkare än vi trott, för mot alla odds så hände det nånting inatt - han blev lite piggar. Vaknade, och kom upp en liten stund ♥
Men än vågar jag inte andas ut, han är fortfarande svag. Jag går som i en dimma här hemma idag, ont i magen & med tankarna nån helt annanstans...

Idag är vi hundvakt åt min pappas hundar. Han är på sjukhuset hos farfar igen, jag har skickat med honom massa styrkekramar & pussar till min fina farfar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar