torsdag 5 januari 2012

Fre.. Torsdag!

Hallå! Här hemma har vi det bra, njuter av varandra & ledigheten. Idag känns det verkligen som fredag pga av trettondagen imorgon som är ledigdag för mannen, och därmed också blev kortdag idag - härligt. Ikväll kör vi på med fredagsmys tror jag, eftersom jag kommer ägna morgondagen i sängen & på jobbet! Är dock ganska övertygad om att jag hinner med en massa mys med familjen också innan jag åker iväg mot kvällen.

Denna vecka har vi pysslat lite här hemma, haft några lek & fika besök - vilket alltid är trevligt! Får se om vi får till en dejt med fina I & hennes familj i dagarna också kanske..?

En annan lyxig grej jag ser fram emot inför kommande vecka är att mannen är hemma & är föräldraledig hela veckan. Skönt! Så han kommer ta inskolningen med Lovisen till största delen då, även om jag är rätt övertygad om att jag följer med ett par dagar jag också.


Ha en fin helg! Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar