torsdag 16 februari 2012

Hej ögoninflammation!

Hejsan allihop! Har ni det bra idag? Här är det sjukstuga.. Började med att Lovisen levde rövare första delen av natten som var & verkade ha ont (förmodligen efter sprutan), men efter lite ipren och mammamys så somnade han skönt efter ett tag. Mitt i natten blev jag väckt av Max som grät & hade ont i ögonen.. tände lampan och såg att ögonen var helt igenkladdade på honom - jippi ögoninflammation! Så denna dag blev inte riktigt som jag hade tänkt, istället för dagis för barnen & sömn för mig så har vi gått här hemma allihopa och bökat på varandra. Men medans Lovisen sov sin middagslur så passade även jag & Max på att sussa en stund. Så förhoppningsvis flyter nattens jobb på smidigt! Om en stund kommer barnens farmor hit & äter pannkisar med oss, sen ska hon passa barnen tills J kommer hem när jag är på jobbet. Nåja, allt blir nog bra, och imorgon blir det familjemys för hela slanten!


Ha det bäst - Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar