fredag 17 februari 2012

Sockerkick



Idag har vi haft en helmysig dag tillsammans hela familjen.. mitt på dagen låg vi alla däckade i soffan framför karlsson på taket, trötta och sega efter en hel del jobb och sjuka. Vi avslutade eftermiddagen med att åka ner till centrum och äta mat - kött till mama & papa, pizza till småkillarna. Som alltid när vi äter där fick killarna en varsinn klubba efter maten, och jag tror nog att klockan egentligen var lite för mycket när den slank i deras magar... för strax innan läggning blev dom sockerstinna. Lovisen blev galen & klättrade upp i deras lekkök och skrek på mig. Sen gick det väl bara utför kan jag säga, ingen som ville borsta tänderna eller sova alls för den delen... nej hujedamig. Mer orkar jag nog inte säga än så, men efter en hel del bök sover nu båda - förhoppningsvis hela natten lång. Nej nu blir det filmmys med min darling, vi har mycket att ta igen från veckan.


Hoppas ni har en fin kväll - Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar