söndag 12 februari 2012

Trött..!

Go kväll! Nu är jag tröttare än tröttast, ska alldeles strax krypa i säng och dra täcket över huvudet. Känns som om det senaste 1,5 dygnet har gått i ett, och speciellt denna dag. När jag kom hem väckte jag upp familjen för en gemensam frulle, sedan åkte jag & Max till sporthallen. Gymnastik stod på schemat. Väl hemma igen åt vi lunch & städade lite, hade just då massa energi pga övertröttheten!! Sedan kikade jag & killarna på skönheten och odjuret, passade då på att räta ut kroppen i soffan en stund =) Vid 15 tiden åkte vi på kalaset, massa gott fika och trevligt sällskap bjöds vi på. Sedan var det full fart hem igen för att styra middag till trötta barn, mannen packade resväskan m.m inför kommande veckas Norgejobb. Det har varit fullt ös hela tiden känns det som så det är inte konstigt att man känner sig helt slut nu - hujedamig! Tusen tack till syster min som bjöd mig på 2 koffeintabletter idag, dessa räddade helt klart denna eftermiddag/kväll för mig! Här ovan bjuder jag på en bild på dagens outfit, snyggt mysklädd =) Dock ser jag fruktansvärt trött ut på bilden, men det kanske är förståligt?!


God natt finisar - Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar