torsdag 22 mars 2012

Ändrade planer!

Halloj! Denna dag blev inte riktigt som jag tänkt mig... Vaknade
imorse av att Max hostade något så fruktansvärt så han nästan
kräktes. Massor av segt slem som inte ville komma upp hade han i sin
lilla hals, han skrek & grät av obehag - älskling <3 Planen var ju
att båda killarna skulle till dagis så jag kunde sova idag, då en
jobbnatt väntar mig inatt. Men jag fick tänka om och Love fick
istället åka dit själv då han är piggelin, och Max fick vara hemma
med mig och vila. Blev ju ganska bra ändå och jag har fått lite
sömn tillsammans med Max. Behöver inte vabba alls då mannen kan
börja lite senare imorgon & åka först när jag kommer hem - skönt!
Vi är inte så många på mitt jobb just nu så då vill man inte vara
hemma i onödan :-)

Nu ska jag ordna en sen lunch - kram till er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar